Sunday 5 January 2014

Pacify

http://www.youtube.com/watch?v=OydK91JjFOw

 Pana sa fie gata casa, ai nevoie mai intai de ziduri. Imi amintesc uneori de tine si simt o placere vinovata ca ma bucur ca nu ti-e bine. Ma bucur. Imi amintesti de mine facand toate alegerile proaste pe care le-am refuzat. Tot eu sunt, intelegi. De-asta ma bucur. Ca vad cine puteam sa fiu. La un moment dat mi-era frica de tine, erai asa puternica si profunda. Imi vine sa rad. Si ca am iubit acelasi barbat. Am proiectat prea mult in el, filmul meu pe o amarata de suprafata. Ma uit in urma si rad si-mi dau palme.  Nu regret nimic, daca nu era el, nu eram aici si nu eram asa. Iti doresc niste umeri frumosi pe care sa plangi mai incolo, cand iti vei da seama. Asta daca mai ai vreo sansa sa te salvezi. Daca nu, inseamna ca asta era lectia ta si aici trebuia sa fii, alienata in cele mai frumoase timpuri.

No comments:

Post a Comment