Friday 3 January 2014

ce sens are

Pana la urma ideea e ca oricate perechi de pantofi noi ti-ai lua, tot n-ai citit Camus, Hemingway sau Marquez.  M-am plictisit de pseudofilozofi care au descoperit calea spirituala si singurul lucru pentru care lupta e o boaba in weekend. Baieti, trezirea. Sunteti niste prajiti si evolutia spirituala nu inseamna sa bagi acid si dmt si sa o injuri pe maica-ta sau sa te futi in dreapta si in stanga sub pretextul iubirii universale, nu inseamna nici sa mananci legume si sa faci meditatii si in acelasi timp sa crezi ca TREBUIE SA TE ACCEPTI SI SA FACI CE SIMTI  e egal cu a-ti separa corpul de spirit printr-o sintagma idioata si in urmatoarea sa spui ca suntem de fapt energii. Corpul nu e separat de spirit, dar da, suntem energii, aici chiar bravoooo!!! Intre corp si spirit e o uniune, corpul ne ajuta sa intelegem lumea in care traim prin simturi si nu invers, si sa faci ce simti e un slogan prost de la vodafone preluat dintr-un poem din latina scris de unu Horatius.  Evolutia spirituala e o experienta care vine in TIMP, ea spre tine, printr-o serie de intamplari care te slefuiesc si fac dintr-un ciob urat ce esti un fel de piatra pretioasa si tu trebuie sa o imbratisezi si sa o cresti, nu sa o fortezi. In momentul in care o fortezi luand  chimicale, ea e mai puternica decat tine si ajunge sa te controleze, evident. A, si e si falsa. Pentru ca trebuie sa fiti pregatiti, cretinilor, ca sa intelegeti niste lucruri, ce faceti cu ele dupa ce se termina tripul? Mancati in continuare cacat unul despre altul, umpleti universul de drame ieftine si aveti impresia ca pe acid sunteti spirituali. Bravo,ma. Retarzilor. Si voi sunteti niste proaste care n-au personalitate si nicio sansa sa se ridice mai mult decat parul de pe mana mea si eu n-am par pe mana.

1 comment:

  1. avand in vedere ca tocmai am ajuns de la sziget. makes so much sense. imi place textul nu doar din punct de vedere al subiectului atins. imi place pentru ca vine sub forma unei constatari/ a unui apropo / btw mai degraba decat a unei refulari cum de, e la moda. e relaxat si nu e violent dar nu e nici vanilla. un text pe care il voi citit din cand in cand.

    ReplyDelete