Sunday 13 May 2012

Secrete

Jocul are 5 participanti.In prima faza,ei primesc cate o poezie,unde e ascuns primul indiciu.In afara de jucatori,intervin si mesagerii,cu rolul de a-i ghida spre urmatoarea locatie.Participantii trebuie sa gaseasca cele cinci indicii ascunse in oras.In cutiuta de la finalul jocului este o fotografie cu un moment surprins din text si un ou kinder,pe care,spre fericirea mea, l-au impartit cu mine. Participantii:
Mesagerii:
Cutiuta cu secrete:
:
Biletelele mesagerilor:
Fotografiile din cutiuta:
Indiciile:
EMI:Plecare Romana Mc-Nic-Mesagerul-Facultatea de Arte,etaj 3-Baie Fete-Dulap Text: Toate cuplurile sunt dezgustătoare. Oamenii care se iubesc ar trebui să se spovedească mai des, E perioada în care spun cele mai mari minciuni Singurul lucru cu care rămânem după relaţie E un tricou uitat din greşală Cel mult diminetile din fata de la Nic Unde beti,incercam sa filozofam cu cocalarii Si cersetorii de la colt Convinsi ca noi am inteles mai multe de la viata
Tibi:Plecare Teatrul F Mic-Scoala Parasita-H&M,mesager-104,a 5'a statie-Blocul Roz,ap 19,supriza Text:Mi se aburesc Ochelarii La metrou Câteodată sunt sigură că Ai mei or să se despartă şi În căşti scârţaie o tipă Ca o uşă Nedeschisă De prea mult timp/învăţ Să nu te mai aştept Ca pe prima maşină Spre scoala aia parasita,unde ne am aventurat noaptea de parca asteptam sa ni se intample ceva /opresc boxele Şi ascult cum nu se intampla nimic M-am obişnuit/sting ţigara Şi îţi scriu: “Ai mei nu mai dorm împreună” De vreo 15 ani/Casa e goală Şi tot ce pot să fac e Să mă înghesui în plapumă Ca în propria piele.
IRINA:Plecare Universitate Pasaj-Chat Noir-Zara-Statie tramvai 40/56,a 4-a statie-In fata Bisericii-Surpriza Text:ne aşezăm ,eu pe canapea , tu pe fotoliu tu te prefaci că te uiţi la meci eu la unghii tvu e pe mute, iar unghiile mele arată perfect nu ne zicem nimic suntem atât de străini, am impresia că dacă începem să vorbim o vom face într-o limbă necunoscută am dat volumul mai tare şi am ieşit spre Lipscani,la Chat Noir încerc să evit o discuţie despre vreme norii nu au forme cunoscute azi
IONUT:Plecare Piata Lahovari-Mini Prix-Bulandra-Facultatea de Lb Straine-Cinema Studio-La receptie,surpriza Text:diminetile in care pielea nu mai are mirosul tau si bocancii lasa dare pe cearceaf de parca n-ar vrea sa se piarda drumurile din fata de la Mini Prix de parca hainele te fac mai frumos sau mai fericit de parca n-ai fi stiut ca nu mi plac pantofii ieftini /intre coaste ti se aseaza o prapastie in ea se arunca oameni cu picioarele in sus cutiute muzicale ce si-au uitat melodia acum canta din memoria altcuiva intamplari pe care incearca sa nu le falseze prapastia aia invelita in respiratii straine de la care se abureste pielea si coapsele incep sa-si arate propozitii eliptice asemeni unui copil care isi scrie numele cu degetul pe geamul din tren ca si cum nu vrea sa-l uite
VLADIMIR:Plecare Universitate fantana-Kfc-Mesager-Teatrul Mic-Control-La bar,surpriza Text:e bine că la kfcu de la cismigiu nu e aglomeratie ca la mine în cap. altfel ne-am ciocni unii de alții fără să ne cerem scuze, ne-am apuca să iertam asa cum ne’am apuca de gătit sau de un sport nou fără să vrem/suntem mari avem vârsta legală să facem accidente să ne călcam pe nervi si să uitam zgomotele pe care le lăsam in ceilalti un sir de zgomote pe care , de cele mai multe ori esti tentat să-l tratezi cu tot felul de tăceri

No comments:

Post a Comment