Monday 28 September 2009

hai,spune-mi...

eram mica,nu stiam sa ma inchei la sireturi.locuiam intr-un apartament de doua camere.eu,mama,tata,soriceii care veneau vara si prietenii lor,gandacii.la doi vecinul tinea porumbul pe balcon . mama lui crestea 7 pisici si lasa tot timpul usa deschisa.stateam foarte mult in camera si-mi imaginam.apoi mama a adus o bona care avea mai mult grija de soricei decat de mine.o chema tanti nutzi si ne uitam impreuna la filme erotice si ea zambea pe sub mustata(chiar avea mustata).tanti nutzi m-a invatat primele injuraturi,dar cand i le-am zis mamei,a dat-o afara.am plans.stateam intr-o zona unde au avut loc cele mai grave accidente de pe Pamant,ziceam eu.un baiat a cazut intr-un canal,la intersectia de peste drum erau victime in circulatia rutiera lunar.tremuram de fiecare data cand se lua curentul,desi se intampla destul de des.si cu toate astea,a fost frumos.povestile...vocea lui tata ,paginile care se auzeau fosnind,mirosul de pasta de dinti,si mangaierea pe frunte.sandwichurile,hainele cu care ma imbraca mama,funditele,pickupul..mi-e dor de copilarie.inca visez fosta locuinta,e un hibrid de placere ,teama ,regret. am gasit in seara asta una din povestile pe care mi le punea tata cand nu venea sa-mi citeasca.acum banuiesc ca o facea pentru ca erau prea ocupati sa se iubeasca in dormitor.sunt aceleasi voci,acelasi zgomot care aduce a vechi pe fundal.mi-e dor de inocenta,mi-e dor de jocurile pe care stiam ca le jucam si de betty,fata cea mai frumoasa din cartier.mi-e dor de vecinii mei,de tata..pana si de cacatu' ala de locuinta cu sertare vechi si tot felul de animale pentru care nu era loc(aveam doua camere).macar acolo eram o familie.



[in cinstea tuturor lucurilor de mai sus,si mai ales a DIANEI.RIP.timpul asta trece mult prea repede.]