Sunday 19 July 2009

when i stop being inside your heart,don't worry.you'll find me inside your head and on those stupid photos


15.02.1995


[we were the first to have the coolest songs.you were my protector]
sa nu uiti niciodata zilele in care ai plans pentru mine si hainele pe care le purtam .nici eu n-o sa uit cum iti atarnau picioarele afara din patul meu si cum nu ziceai niciodata nimic despre asta.posteam ultima tigara si ne gandeam ca o sa schimbam lumea,ca lumea are nevoie de eroi,nu?stii,singurul lucru pe care l-am schimbat cu adevarat impreuna a fost un bec.era primavara,sa tii minte ca te-am iubit.ma intrebai unde ai gresit..n-ai inteles mai devreme ca o sa se termine.ca pana si asta are un final.nu te mira ca e prea scurta scrisoarea,ne-am zis prea multe in prea multe localuri si mesaje.maine o sa port cerceii de la maica-ta si tricoul cu van pe care l'am cumparat impreuna.iti promit ca o sa fiu fericita daca imi promiti ca ma uiti.e mai bine sa uiti ceva ce stii ca n-o sa poti sa aduci inapoi.traieste tot ce e frumos si uita.promite-mi ca o sa inveti sa traiesti si apoi sa uiti.niciodata invers.

simone