Sunday 12 July 2009

"eu sunt simone

m-am mutat in '87 aici,urmeaza sa-mi iau un caine si in ultimul timp ma trezesc cu golul ala in stomac de dimineata.golul care atentioneaza un drum gresit.golul care vrea o schimbare.era 11 seara.mi-am aprins un malboro si am studiat cu atentie luminile aprinse de peste drum.1,2,3.ba nu,4.in cinci minute se aprinde a 5'a si peste 20 se stinge a 2'a.ce fac oamenii astia? se uita la seriale cumva?oare vorbesc la telefon cu rudele din spania?oare fac sex?sau poate dorm toti si au uitat lumina aprinsa.mi-ar fi placut sa am un album de poze cu persoanele cu care vorbesc atunci sau pe care le viseaza.in blocul in care stau eu,oamenii au vise diferite la aceleasi ore.primesc mesaje diferite,se uita pe canale diferite.eu,care credeam ca suntem atat de la fel,am constatat dintr-odata:nu suntem diferiti,suntem prea diferiti.i-as chema pe toti la mine in bucatarie la o canasta.ma rog,eu nu stiu sa joc,dar ar fi dragut sa ma uit la ei.poate i-as inveseli cumva.dar oricat de mult as incerca sa-i fac sa zambeasca ,sa fie mai fericiti,mi-am dat seama ca sunt lucruri pe care nu le poti schimba.nu,nu e vorba ca n-am numerele lor de telefon,sau ca nu pot sa sun la interfon la ora aia.nici gand.dar pot eu sa ma intorc in timp si sa le opresc esecurile?persoanele pe care le-au pierdut,posturile pe care nu le-au primit,datoriile la banca?lumea e asa de complicata si eu,simone,nu pot sa fac nimic in privinta asta.nu acum,la 12 seara,cu gura plina de fum si intr-o camasa de noapte prea larga.nu pot decat sa ma schimb pe mine si lumea celor pe care ii iubesc si sa renunt sa ma mai gandesc la oamenii din bloc.
[am stins lumina,dar poate ca mai iesise cineva la tigara in intuneric,gandindu'se odata cu mine la aceleasi lucruri]"