Monday 13 February 2017

Edinburgh

Mereu mi-am dorit sa-mi fac o zi de nastere in tren, dar practica zice ca ar fi obositor si biletele sunt scumpe, oamenii ocupati, tristi, morocanosi, nesimtiti, etc. Asa ca am decis sa mergem intr-un minimoon si sa si sarbatorim si ziua mea, 2-1, probabil 4-1 daca iau in considerare si Valentines si faptul ca in perioada asta ne-am cunoscut, dar hai sa zicem 2-1 ca suna romantic.  Drumul cu trenul a rezultat in fragmente de peisaje in viteza si desene tampite  facute cu mana stanga in contratimp. Pe capacul de la wc scria sa nu-mi arunc chitante sau vise pe acolo, dar probabil sunt singura care l-a citit. Un grup de adolescenti se aseaza in compartiment cu noi si in cinci minute le aflam toata viata, numele, glumele, ba chiar le si aparem in cateva selfieuri. Lucky them. Ma intreb uneori pe fundalul  cator poze am aparut si ce faceam, ce purtam, cu cine eram. Probabil ca asta va fi un future job  asa ca incep sa strang bani de acum pentru serviciul asta. 

N-am chef sa scriu o postare lunga, ideea e ca orasul m-a fascinat prin arhitectura, nu altceva. Nu prea are un ceva. Cea mai fun parte e aia in care te opresti in fata catedralei ca sa dai o flegma pe o carevasazica inima din astfalt. Cu cat e mai mare flegma, cu atat ai mai mult noroc in dragoste. In sfarsit o traditie misto. Beware. Odata ce faci asta cu cineva apropiat, relatia ajunge la alt nivel...Cel mai bine e sa inchizi ochii si sa-ti imaginezi ca trebuie sa scuipi pe cineva care te enerveaza. Sorry, hippies, the rest of us are still human beings. 

Misto scurtaturile care apareau de nicaieri si mai ales alea fara pipi sau sticle goale pe jos. E imposibil sa nu fi artist in locul asta, nu ma mira ca orasul a fost o sursa de inspiratie pentru Harry Potter. Daca ar fi plin de ardeleni, m-as muta maine acolo. Sa lucrez la George Heriot si sa mananc Haggis cel putin o data pe saptamana. Apropo, Haggis e una din mancarurile mele preferate pentru ca trebuie sa o mesteci excesiv de mult. 

Acum...despre oameni. Sunt prea mult, accentul  greu de inteles si agresivi, cumva in neconcordanta cu felul in care arata orasul, ca o tipa frumoasa care cand deschide gura zice numai tampenii. O  doamna in etate ne face idioti ca trecem pe rosu. Tipa din restaurant ne persifleaza si nu ne comanda ce am cerut. In orice club intram e o bataie sau adolescente care te imita daca esti mai frumoasa decat ele sau cu un tip care le place. Fair enough or not really. Daca ma intreaba cineva cum a fost le zic: "Super, multumesc. Am avut o vacanta minunata. "Cu cat esti mai formal cu atat esti mai agreabil. N-am mereu energia sa dress it up in a nice way si nu am voie sa deranjez sau sa supar pe nimeni cu parerile mele, asa ca pentru mine totul e excelent, minunat si caz inchis, la revedere. Deci, Edinburgh. Super! 









































































No comments:

Post a Comment