Saturday 18 September 2010

the most beautiful thing in the world



Abia simt cum trec zilele,nu percep diferente decat in numele lor.Luni,Marti,Miercuri.Nimic nu e mai frumos ca ieri si nimic nu e mai urat ca ieri.Nu sunt trista..Am multe de facut.E asa pacat de orasul asta.Cat iti ofera,parca atat iti ia.Te-am injurat de atatea ori,Bucurestiule,pentru greve,pentru timpul pe care mi-l furi,pentru zecile de expozitii,piese de teatru,povesti la care n-am ajuns.Ma simt ca intr-o relatie din aia in care iubitii raman din comoditate.Te-am catalogat dupa pitipoance si dupa diminetile alea in care ma trezeam fara niciun ban.O sa renunt putin la etichete.Vreau sa te cunosc,B.Sunt sigura ca ai ceva frumos de ascuns.Clipele petrecute in mijloacele de transport si petrecerile nu sunt de-ajuns.Stiu eu ca ai ceva.Promit sa te descopar.

No comments:

Post a Comment