Wednesday 14 October 2009

M

sunt la etajul 9.am o draperie portocalie si prind cele mai frumoase rasarituri si apusuri.fumez in pat,hainele mele miros a scortisoara si ma dau cu rimel in fiecare dimineata.nu prind niciodata prima ora si nu mai am bani de tigari.azi s'a uitat o tipa la cizmele mele de cand m-am asezat pana la a 6'a statie.la a 3'a a inceput sa'si suga degetul.am nimerit in compartiment cu cei mai tristi oameni.scriu de pe calculatorul lui alex care o tine in brate pe adina.mai am 7 pagini de tradus si ma gandesc la M.mi-am cumparat un ceas de la unirii si o umbrela galbena cu snapy .alex o pupa pe gat.eu ma gandesc la M.n-am mult timp liber,altfel m-as gandi la Boc si conspiratii.M imi da mesaj.vrea sa ne jucam adevar sau provocare.o sa aleg provocare si o sa spuna ca vrea sa ne vedem iar